dimecres, 21 d’octubre del 2009

AUTOAVALUACIÓ 1.3


Al llarg de la PAC 1 he aprés molts conceptes nous, i m’he plantejat qüestions que mai havia tingut presents. La primera qüestió que em plantejo és la de l’avaluació inicial, on vaig fer les aportacions des de la “no informació” del tema. Les idees o conceptes previs eren claus per fer el posterior estudi; el coneixement tecnològic i científic garanteix el progrés econòmic i social?;causes del canvi actual....

Després, a partir de l’article de “Domènech i Tirado”, vaig començar a tenir coneixement del significat de Tecnologia, Ciència i Societat. On a partir del debat, vaig investigar entorn al determinisme ( tecnològic i social); la societat va en funció de les tecnologies o al contrari; és la societat , que la manté i guia? . El meu posicionament va ser cap al tecno-determinisme. Tot i que finalment vaig valorar que no cal anar als extrems, que les dues parts tenen part de raó, tot i que les relacions entre societat i tecnologia estan canviant.

Ha sigut una activitat molt enriquidora, ja que no tan sols hem tingut la possibilitat de debatre els diferents punts de vista referent a un tema, sinó que em pogut rebre les diferents informacions que aportaven els companys en altres temes

Els coneixements s’ha assentat més després de la lectura del mòdul 1, adquirint més idees dels fonaments teòrics de l’Educació i Tecnologia.

La creació del blog ha sigut molt interessant, on he aprés moltes habilitats explorant l’ordinador, entrant a fòrums per consultar, a investigar...on crec que és una eina que em serà de molta utilitat, tant per l’assignatura, com per la meva vida professional i personal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada